באנר

אודות מדבר מבפנים

“מדבר מבפנים” הוא פסטיבל של שלושה ימים הפונה לקהל מגוון. מפגש חוויתי ומרחיב דעת הכולל אירועים, סדנאות, סיורים ושווקים שיתרחשו בכמה אתרים ויועברו על ידי חוקרים מובילים, אנשי מדבר מובהקים, ומומחים בולטים.

אנו סבורים שהאירוע במתכונת המוצעת יתמוך בפיתוח כלכלי וחברתי של הנגב. קידום ושיתוף ידע רב-תחומי הקשור בנגב בפרט ובמדבר בכלל, יכול לעזור לקרב אל החיים בנגב ולקדם שימוש בידע זה גם באזורים אחרים.

ההתחממות הגלובלית ושינויי האקלים הם בעיה העומדת לפתחנו. שינויים אלה צפויים להאיץ תהליכי מדבור שלהם השפעות נרחבות על חיי בני האדם ועל כלל המערכת האקולוגית. בשל מיקומה הגיאוגרפי של ישראל היא רגישה במיוחד להשפעות אלה.

החיים בנגב הם בצל התמודדות מתמדת עם יובש, אי-ודאות, שיטפונות ומשרעת טמפ’ רחבה. לאורך ההיסטוריה פיתחו אנשי הנגב שיטות וטכנולוגיות כדי להתמודד עם חוסר הוודאות ועם קשיי האקלים וניתן ליישם תובנות אלו גם באזורים אחרים שאינם צחיחים.

אתם מוזמנים להגיע לפסטיבל, לסייר ולחוות יחד איתנו . ל״ג בעומר, 19 עד 21 לחודש מאי 2022

– קישור למצגת מדבר מבפנים

– קישור לתוכניה להורדה של מדבר מבפנים

שותפים למיזם

חיבור בין הגופים השונים הוא אחת המטרות שהצבנו לעצמנו ביצירת האירוע. שותפים ליוזמה גופים רבים ובהם אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ובחסות בית הספר לקיימות ושינויי אקלים, בית ספר שדה שדה-בוקר, המכון למורשת בן-גוריון, מועצה אזורית רמת נגב, מועצה מקומית מצפה רמון, מועצה מקומית ירוחם, רשות הטבע והגנים, קסם המדבר, אשכול נגב מזרחי, תנועת אור, קרן מיראז׳, אתר החוויה המצפאית, דעת מדבר. כמו כן האירוע זוכה להשתתפות של הגופים הבאים: עתיד במדבר, מו״פ מדבר וים המלח  וכן לתמיכה של הגופים הבאים: משרד התיירות, הרשות לפיתוח הנגב 

עוד על האנשים מאחורי הפסטיבל ואתר הפסטיבל

השתתפות גופי תוכן בפסטיבל

גופי תוכן או מדריכים בעלי ידע ייחודי המעוניינים להשתתף בפסטיבל מוזמנים לשלוח טופס הצעה לאירוע, סיור או סדנא

לאחר אישור האירוע לשלוח אלינו את פרטי הספק

השתתפות בשווקים

מציגים המעוניינים להשתתף בשווקים מוזמניםלשלוח טופס הרשמה לשווקים

לאחר אישור ההשתתפות ניתן לשלם עבור הדוכן בקישור הבא

קישורים נוספים

על האנשים מאחורי הפסטיבל ואתר הפסטיבל

ראו גם זכויות יוצרים וחומרים שיווקיים לשימוש הכלל

תודות על העזרה בשיווק

תודה לגיל מייסד האתר בא לי לטייל וקבוצת הפייסבוק ״מטיילים, מכייפים ומשתפים״